pátek 10. ledna 2014

Pařížské touhy

Od začátku tohoto roku doslova prahnu po odjezdu do Paříže. Ještě nikdy jsem tam nebyla. Už několik let se chci podívat do Paříže. Vždycky to bylo na bázi: "hmm, to by bylo fajn". Ale teď ve mne doslova vře touha sedět na náměstí na Montmarteru se skicákem, nebo v kavárně koukat na Seinu a jíst creme brulle. 

Žádný výlet mne bohužel nečeká, rozhodla jsem se tedy zprostředkovat si alespoň pařížskou náladou. V českých obchodech jsem pro vás objevila pár kousků pro vintage Francouzku. Pokud vás nic neosloví, tak doufám, že alespoň inspiruje.

F&F 649kč


 Neumím si představit nic prostšího a elegantnějšího než malé černé. Vím, že si Francouzsky dost idealizuji, ale představuji si je nenuceně, jednoduše a přirozeně elegantní za každé situace.
Taková Francouzka nemusí mít desatero šatů, ale spousty šátků, pohodlných a vkusných lodiček.










H&M 599kč



Potemnělé nábřeží, záře luceren, pouliční muzikant hraje tklivé šansony. Začíná být chladno od řeky.
Právě v tento okamžik vám pletený cardigan přijde vhod. A zaručeně vám bude sedět lépe, než sako vašeho doprovodu :)











http://www.fler.cz, prodejce la margot, 277kč   


Zahalte své vlasy po vzoru amerických hereček 50. let.

















http://www.fler.cz, prodejce ChalaCrazy, 599kč

Vkusně a prakticky.















http://www.fler.cz, prodejce LennyN,  444kč












Hodinky mají mnoho podob. Dříve je nosily na řetízku páni, dnes mají tuto výsadu  i dámy.

Deichmann 349kč






Pevným krokem i na "kočičích hlavách"

Žádné komentáře:

Okomentovat